Färgade om håret

Inatt kunde jag och älsklingen inte sova. Mössen bet på gallret i buren och förde hur mycket liv som helst. Tre på natten tände vi och kollade dem samt fem på natten. Nej usch vi sov inge vidare, hoppas jag sover bättre inatt. När vi fixat oss så åkte vi in till Kista centrum. Gick tillbaka till frisören och berätta att jag inte var nöjd. Hon som färgade förra gången var inte där och han som fick se bild förra gången på hur jag ville ha det var där. Han sa att jag skulle komma tillbaka om en timme så skulle en annan tjej få fixa det - gratis. Så vi drog och käkade frukost/lunch. Blev kycklingspett med pommes, tzatsiki och sallad från den grekiska restaurangen. Sedan köpte jag ett par skor som jag suktat efter länge (visar i nästa inlägg). Det tog en timme att färga mitt hår. Hon lade blonda slingor överst och varma bruna slingor i underhåret för att få bort den gråa färgen. Sedan lade hon i en toning. Blev så otroligt mycket bättre. Nu är det i princip den färgen jag ville ha från början så jag blev nöjd! Kom nyss hem till Nick igen. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Sara

Supersnyggt ju! :))


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback