Halloween på Pure!

Igår mötte jag Natali i Jakan vid sex tiden. Vi satte oss på ett kebab ställe och käkade. Blev en kebabtallrik för mig och en oxfilépasta för Natta. Sedan drog vi till mig där vi förade, lyssnade på musik och fixade oss inför kvällen. Först tänkte jag vara en docka, men såg inte så creapy ut så jag gjorde om mig till en vampyr istället. Vid tio drog vi in mot stan och vidare till klubben Pure. De hade spökat ner hela stället och alla var utklädda, även personal. Blev några drinkar, dans och såg många bloggare. Tog även bild med Kenza, ja jag gillar faktiskt henne! Kvällen var grym. Bestämde mig för att hinna med sista tåget hem så vi halvsprang från Östermalmstorg till Tcentralen där vi sa hejdå till varandra. Jag hann med tåget som tur var. Men väl på tåget började jag må illa (så typiskt mig) så jag frågade om ngn hade en påse och fick en liten. Slutade med att jag spydde och gick av i Sundbyberg. Innan jag klev av gav tjejen som satt brevid mig halstabletter (så snällt!). Sedan satt jag ensam på perrongen i Sumpan och alla tåg hade slutat gå. Fick ringa Nick och be han hämta mig, min bästa pojkvän. Tog ett tag men vid tre var jag äntligen hemma. Och efter en varm dusch däckade jag direkt i sängen. Men hade faktiskt en sjukt kul kväll! Ciao<3
















Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback