Köpt en iPhone 4S

Så himla trött på min Xperia jag har nu. Den har krånglat sedan i sommras och nu har jag gett upp. Idag på lunchen åt jag sushi och killen som gjorde bitarna gjorde dem i trianglar och formade sedan en blomma av dem. Jag försökte fota men då slocknade mobilen, jag försökte igen och den tog en bild, hängde sig och slocknade. Sedan var bilden borta så gav upp. Och en mobil med ofungerande kamera fungerar ju inte. Så kom hem, ringde syster och fick hjälp med att köpa en iPhone 4S. Är super glad och längtar tills den kommer. Frågan är bara om jag kommer ha råd med den i slutändan. Time will tell. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack gullis!! :) Ja det är SJUKT hur fort tiden går!

Najs med ajfåån! ;)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback