Lååång dag

Idag blev det en väldigt tidig morgon. Åkte med Nicks familj till Arlanda för att säga hejdå till hans kusin Gemmy som flyttar tillbaka till Thailand efter att ha bott hos Nick/Nicks kusin i ca 4-6 månader. Tog en fika till frukost med älsklingen när vi väntade på att Gemmy skulle checka in sitt bagage. Sedan bar det av till Nick igen där vi kollade på filmen Bridesmaids (skriver om den i annat inlägg.) Därefter promenerade jag till Viksjö där Melina väntade på att få fixa mina naglar. Ca två timmar senare var det klart och de blev super snygga! Visar bild imorgon. Sedan kom Nick, William och Victor och hämtade upp mig. Vi drog till Emils och lirade biljard och åt middag. Kom nyss tillbaka till älsklingen. William ligger i sängen o nötar vid sin bärbara. Nick sitter vid sin dator och jag vid min. Så sociala är vi nu. Snart ska vi upp till grannen Timmy med Victor och Jeff och spela ett kortspel. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback