Lång dag på jobbet

Blev en tidig morgon igen. Sa hejdå till min älskling imorse som ska jobba i Örebro till på torsdag. Blev en lång dag på jobbet med massa planering och prat med lärare. Fick äntligen en Macbook att använda mig utav, hjälper mycket när man ska maila elever/föräldrar och lärare. Och även att göra listor, planeringar osv. Trivs riktigt bra som elevassistent just nu. Gillar att planera och organisera. Efter jobbet blev det en sväng förbi Nick för att hämta saker. Kom hem vid fem. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Är ledig imorgon då det är studiedag för eleverna. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Saraa

Haallåå vad har jag missat nu då? Nytt jobb? :O :D Jag måste hänga med lite bättre i bloggvärlden! :p


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback