Mina nya husdjur

Gud så skönt det är att vara ledig på måndagar, haha. Idag träffade jag Paula. Visade henne mina nya husdjur. Det är nämligen som så att i lördags hittade min pappa två små skogsmöss, nästan nyfödda i trädgårdslandet. Pappa tror att han råkat haft sönder boet så mamma tog in mössen. Så Paula och jag gick idag till en djuraffär och fick tips. När de blivit äldre och vintern är över ska vi släppa ut dem igen. Men just nu kommer de inte överleva ute. Så jag köpte ett litet set med saker åt dem. De äter bär och nötter som jag mosat och dricker majsvälling. Har döpt de till Tuff och Lillen, passar deras personligheter. Super söta är dem. Hänge som sagt med Paula hela dagen, när hon drag vid halv sju så lagade jag maten. Gjorde en rätt på ost-spenat sås, pasta och lax och till det körsbärstomater. Kom nyss hem till Nick och ska göra mig iordning nu. Ciao<3




Jämför dom med korken så förstår ni hur små de är!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men guuuud vad söta!! Ååh jag vill också ha skogsmöss hemma.. :p Hihi <3



Glömde säga det förresten, men jag har ingen aning om när jag kommer hem nästa gång.. Men säger till när jag vet så MÅSTE vi ses! <3


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback