Middag på Emils

Blev middag på Emils med Nick och Victor för en stund sedan. Victor kommenterade mitt hår, han tyckte det var fett fint. Han såg direkt att jag gjort något med håret, vilket är ovanligt hos killar. Åt iaf en grekisk vikingmacka. Den bestod av bröd fylld av sallad, tomat, gurka, oliver, fetaost, lök och dressing. Riktigt god. Orkade dock inte äta hela eftersom jag fortfarande var mätt från frukost/lunchen. Har försökt snacka med folk idag, hitta på något kul. Men antingen har de redan andra planer eller så ska de vara med sina pojkvänner. Rätt trist. Och så har ju två fina flickor flyttat ifrån mig. Man märker att man börjar bli vuxen när ens vänner dras ifrån än lite smått. Men imorgon ska jag eventuellt träffa Angelica en stund och på måndag ska jag träffa Paula och nästa helg ska jag försöka hitta på ngt kul. Nu ska jag sätta mig framför tv'n och bara vara. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback