Ny bur

Oj vilken dag. Först skulle jag ta mig till jobbet. Det var kaos vid alla bussar. Tog direktbussen till Sollentuna men det var sjukt med trafik och tog en timme istället för 40min vilket gjorde att jag kom sent till ett möte. Som tur var så var mötet inställt så jag hoppade in på en elevs svenska lektion som följdes av en annan elevs svenska. Sedan blev det lunch, blev drickyoghurt och knäcke-sandwich i centrum. Engelska lektion och planering sedan blev det helg. Tog direktbussen hem igen fast hoppade av i Akalla och bytte till en ersättningsbuss då det skulle gå snabbare. När Nick slutat så åkte vi till djuraffären. Vi kollade om vi kunde släppa ut mössen för de betett sig skumt osv. Vi fick massa råd. De skulle dö ute i kylan nu så vi ska trots allt vänta till våren. Därmot köpe vi en stor bur då de behöver mycket utrymme trots att de är små. Vi slog på stort och körde på en riktigt stor bur med rör, springhjul, tre våningar, vattenflaska, hus och matskål. Sedan köpte vi till lite mat, vitamin och sand till toalett.  Eftersom vi ändå tänkt köpa hamster senare så valde vi denna bur istället för att behöva köpa ny sedan. Jag och Nicks pappa har precis byggt ihop buren och snart ska jag och älsklingen hem till mig för att äta hembakad pizza och se idol! Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback