Piss frisörer!

Blev inte mycket jobbande idag. Återigen hade eleverna utvecklingssamtal. Skulle svara och skicka mail på datorn men internet ville inte funka så det gick inge vidare. Hade istället möte med en elev och hjälpte honom med en uppgift. Sedan fick jag sluta. Helt spontant tog jag bussen till Kista centrum istället. Kollade runt, käkade lunch och sedan drog jag spontant till frisören. Hade ju en utväxt sedan flera månader tillbaka. Så jag berättade hur jag ville ha det och visade en bild på Lauren Conrad, hennes hårfärg ville jag ha och de sa att det inte var några problem. Eftersom jag hade blondt hår så skulle de endast slinga i brunt. Men herregud vad fult håret blev! Jag sa att det inte blev som jag velat men att jag måste se i ett annat ljus. Då sa hon att jag kunde komma tillbaka och färga håret mörkare senare, men mörkare!? Det blev ju redan för mörkt! Och detta betalade jag 1100kr för!? Åååh vet inte vad jag ska göra just nu för är så piss of. Jag har ALDRIG färgat hos frisör utan endast hemma. Totalt värdelöst att jag ens trodde de skulle göra det bättre. Denna bild nedan skulle de gå efter och kolla resultatet. Fy f***n! Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Klas

Du lystnade ju inte på mitt tidigare tips... :-)

2011-10-20 @ 18:23:27
Postat av: tess

men jag tycker den där färgen är fin på dig endå! =P

Postat av: Emma

Men det blev ju jättefint ju! Fast håller med om att de inte alltid fattar hur man vill ha det, när jag var hos frissan för ett tag sen och ville göra mellanblonda slingor och sa att det inte fick vara för stor kontrast till min mörkblonda utväxt så gjorde hon ljusblonda slingor! Hej tiger liksom! Men man brukar typ alltid ha ångest när man går från frissan, oavsett om det blivit bra eller inte, det tar ett tag innan man vänjer sig. Tycker iaf att ditt hår blev jättesnyggt! Dina slingor ser mkt naturligare ut än mina :)

2011-10-21 @ 10:55:02
URL: http://emmaadolfssonl.blogg.se/
Postat av: Gena

Fan vad snyggt isabelle ;) Passade dig jätte mycket!

2011-10-23 @ 13:12:55
URL: http://genaa.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback