Redigerat bilder och packat

Idag efter körningen så redigerade jag lite bilder jag fotade när jag och Nick var barnvakt igår. Ni kan se bilderna på min fotoblogg. Barnen hade dessutom riktigt fina frisyrer, värt att ta sig en titt! Efter det så började jag packa resväskan. Åker ju till Bulgarien på tisdag. Hann bara packa kläderna men det var inte direkt lite. Får se hur jag gör med resten imorgon. Åt nyss middag hos Nick och ska försöka vila resten av kvällen då vi har mycket att fixa imorgon. Ciao<3



Kommentarer
Postat av: Sara

hamster <33333 haha

Postat av: isabelle

Sara; Ja den var super kelig! Kan inte kommentera i din blogg btw!

2011-09-05 @ 21:37:36
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback