Beställt

Idag släpptes Fashion against aids kollektionen på H&M. Hade suktat lite efter vissa saker. Men eftersom den skulle släppas efter tio och jag började jobba åtta trodde jag allt skulle vara slutsålt när jag kom hem. Men jag hade tur när jag på min rast gick in genom mobilen. Klickade direkt hem allt som jag ville ha. Nu är det bara att hoppas att det är lika fint/passar i verkligheten. Brukar alltid ha problem med att hitta rätt storlek på jeansshorts och även saker med kupor. Men det återstår att se nästa vecka! Ciao<3

 


Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh vilken tur att du hann beställa :D Hoppas de passar, annars kan du säkert sälja det för dubbla på blocket/tradera ;) puss!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback