Igår

Åkte ju in till Kista centrum med Paula och Charlie igår. Blev lite shopping (visar sedan).

Charlie drog till en vän vid fem och då satte jag och Paula oss ner och åt sushi, godaste!

Sedan var vi en sväng förbi Ica där jag köpte en av de nya Loka smakerna jag velat smaka.

Så var det dags för bion. Kändes som om jag aldrig sett Titanic. Den är ju så sjukt bra!!

Blev några tårar ibland, helt otroligt efter hur månmga gånger man sett den egentligen.

Det enda jobbiga var några som satt brevid som smsade och pratade högt under filmen.

Sedan bar det av hem igen. Ciao<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ahaa, nja jag vill ha en svart :) Men tack ändå! :)



Va lokan god? Ser god ut ;)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback