Lördags

Igår träffade jag Paula på dagen, hon förberedde inför kvällen då hon och Mathias skulle fira 6 månader, gulligt. Blev en massa prat innan jag var tvungen att åka hem och fixa mig inför Saras middag. Mötte upp Camilla i Spånga strax efter sju och så åkte vi vidare till Sara. Det bjöds på riktigt god bål innan vi satte oss för att äta. Blev tacos (igen) och var riktigt gott. Till efterrätt blev det marängsviss. Vi sjöng och Sara öppnade paket. Helt plötsligt var klockan halv elva och vi försökte bestämma oss för om vi skulle dra ut eller inte. Det slutade med att hälften drog ut och hälften åkte hem vid tjugo över tolv. Jag var en av de som åkte hem, kände inte för att åka nattbussen ensam sedan. Men hade en grym kväll, så tack för det alla fina! Ciao<3

 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback