56 Övningskörningen

Okej, hade tydligen inte övningskört på två månader nu, känns som det ofta blir stora mellanrum mellan körningarna. Regnade gjorde det också, lagom tur. Men jag tycker det gick helt okej. Jag gjorde en "perfekt" fick-parkering som pappa uttryckte sig. Men sedan gjorde jag små tabbar som att glömma blinka ur mig från en rondell, svängde för långt från trottoarkanten när jag skulle svänga och sist men inte minst så görde jag faktiskt över en rondell, haha. Det var efter att ha kört av E18 till Kallhäll som det finns en tunn liten rondell. Och eftersom det regnade så såg jag den inte så bra. Och en bil från höger körde inte in i rondellen så jag antog att det var en korsning där högerregeln gällde och körde rakt över rondellen. Lite roligt var det nog och han i bilen blev nog paff. Men i övrigt helt okej körning men nu gäller det att träna mycket för om två veckor smäller det. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Fotograf Sandra

Kul att övningsköra, när ska du köra upp? :)



Jag sitter och väljer ut bilder till min hemsida :)



Kram

Postat av: Agnes Sandvall

Hej , jag är en tjej på 14 år (om 7 dagar) jag bloggar om min fritid och älskar att fota och spela innebandy!

På fritiden umgås jag med mina vänner också!

kolla gärna in den http://agneskristinasandvall.blogg.se/

2012-08-22 @ 20:53:45
URL: http://agneskristinasandvall.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback