En mys dag!

Idag har det varit en lång dag men har hunnit med massor. Började med att träffa Angelica. Vi promenerade runt i centrum och satt och snackade ute i solen. Sedan avslutade vi med en lunch på BK. När hon åkte hem träffade jag Suss och hennes dotter Joline. Suss gjorde lite ärenden och jag höll henne sällskap. Sötaste Joline älskade min klocka och hade humöret uppe hela dagen! Vid sex var jag tvungen att röra mig hem för att laga maten. Blev min goda pastasallad (kommer upp recept och bilder i nästa inlägg). Ciao<3

P.S Glöm inte ställa frågor i
Frågestunden när ni ändå är inne och kikar!







Kommentarer
Postat av: Q

vad söt:D

Postat av: christine svensson

söt!

2012-08-10 @ 16:04:45
URL: http://citi.blogg

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback