Färgat dip dye

Som jag nämnde i ett inlägg nedan så har jag inte färgat håret på snart 10 månader. Men gillar att jag har min naturliga hårfärg och slipper fixa med utväxten. Men ville ändå ha en förändring. Det stod mellan blonda slingor eller dip dye. Blev det sist nämnda. Köpte toning i en mörkbrun färg som hade lite rött i sig för att det inte skulle bli grått. På kvällen var jag hos Therese med hennes lillsyster, Angelica, Paula, Mathias och Robin. Vi spelade wii och hade det skojj. När killarna gått hem och lillasystern gått och lagt sig så färgade vi mitt hår. Therese la i färgen, Angelica kollade så det blev jämnt och Paula fotade och assisterade. Är väldigt nöjd med resultatet. Imorgon kommer bättre bilder men nu får ni nöja er med de nedan. Ciao<3









Kommentarer
Postat av: Sara

vart ju sjuuuuukt bra =)

Postat av: Josefine

Åh va fint, har velat ha dip dye hur länge som helst, men har inte vågat hehe :(

2012-08-07 @ 11:05:31
URL: http://l
Postat av: isabelle

Josefine; Tack så mycket :) jag körde på toning ifall att jag skulle ångra mig. Men vill man köra på ngn galen färg kan man ju ta karamell färg och det tvättar man ju bort :)

2012-08-07 @ 11:34:40
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback