Feber

Inatt vaknade jag vid tre och halsen gjorde himla ont. Tog en halstablett och somnade om. Vid halv nio tog jag bussen till jobbet, blev ingen promenad eftersom att det spöregnade. Kände mig febrig och svag i hela kroppen under dagen. Och inte kunde vi låta barnen vara ute i det regniga vädret heller så blev extra jobbigt att vara inne med nästan 20 barn. Men jag överlevde dagen och Nick kom och hämtade upp mig efter jobbet (äntligen är han hemma!!) Vi började kolla på en film och sedan åkte vi hem till mig för att äta nybakta calzones till middag med pappa. Riktigt gott och exakt vad jag var sugen på en dag som denna. Tog även tempen som visade sig vara på 38 grader så blir till att vila den här helgen. Har hängt hos Nick en stund nu och bara surfat men nu ska vi snart se klart filmen vi började titta på tidigare. Ciao<3
 

Kommentarer
Postat av: MOAA

KRYA PÅ DIG !

Svar: Tack så mycket :)
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback