Grönalund

Igår hade jag en grymt rolig dag på Grönalund. Jag, Nick och hans bror Jeff åkte in till stan vid halv tre och mötte upp deras morbror Tim vid Grönalund. Det var väldigt varmt och väldigt långa köer då det var helg och fint väder. Men vi krigade oss igenom alla köer och åkte väldigt mycket. Roligast var att åka längst fram på Kvasten. Vi drog även över till barn sidan där jag och Tim åkte Lyktan som är en barn variation av Katapulten. Den var verkligen rolig, skrattade non-stop. Sedan åkte vi alla fyra Tekopparna och snurrade våran kopp så mycket att alla fyra for omkring i koppen. Vi drog en halv timme innan stängning. Ciao<3


Pop-expressen - väntade på våran tur.


Jag och Nick i kön till Pop-expressen.


Jobbigaste kön av alla var till Twister, stod nästan i en timme i världens solsken.


Tim och Jeff i Rock-jet.


Killarna åkte Extreme utan mig, deras snurrade mest för att de bara satt tre.


Jeff och Tim sitter längst fram på Kvasten, min och Nicks tur efter!


Nick på Bläckfisken.


Jeff på Bläckfisken.


Jag och Tim åkte Lyktan, kunde inte sluta skratta.


Grönalund från Djurgårdsfärjan påväg hem.


Slussen från Djurgårdfärjan påväg hem.


En söt nalle Nick vann åt mig genom basket-spel.

Kommentarer
Postat av: Sara

lyktan??? vad är de för ny karusell? :o


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback