Igår

Igår promenerade jag hem på morgonen. Tänkte lägga mig i solen och sola men var iskallt så blev endast 40 minuters plåga och gåshud. Så gjorde mig iordning och drog till Ica för att möta upp Paula. Handlade och hämtade ut min Glossybox. Sedan drog jag hem till Therese där jag hängde under dagen. Drog hem för att äta en snabbis med mamma sedan drog jag tillbaka till Therese där även Angelica var. Fick ett jätte fint armband som Therese gjort. Sedan färgade Therese Angelicas underhår och jag assisterade. Blev riktigt snyggt! Paula kom över efter ett tag och vi satt och snackade om en massa skit hela kvällen. De följde mig till bussen strax efter ett och jag kom hem till en sovande Nick. Ciao<3






Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback