Sista dagen på Gotland

Idag var det sista dagen på Gotland. Vi segade hemma hos min syster på morgonen då det var blåsigt och grått ute. När det blev lite bättre väder så tog vi en promenad med Bobby och kollade in stranden. Sedan gick vi hem och packade bilen innan vi åkte med min syster till Visby. Där satte vi oss på Glassmagasinet som hade väldigt många glass-sorter att välja bland. De hade t.o.m popcorn smak. Men jag höll mig till lite mer neutrala smaker. Det blev fyra kulor: Saltlakrits (lite för salt), Rockyroad, Capuccino och Lime/Flädersorbet. Efter glassen åkte vi förbi Ica Maxi där vi gjorde iordning en redig sallad från salladsbaren. Sedan bar det av till färjan. Ciao<3










Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback