Slite marknad

Idag var vi på Slite marknad. Det var varmt ute och blev riktigt soligt under dagen så var tur att jag hade shorts. Vi kollade runt bland stånden. Man kunde hitta allt möjligt - godis, smycken, kläder m.m. Det fanns även choklad-hjul, lotter, karuseller och annat kul. Vid lunch köpte jag, syster och mamma falafel tallrik medans killarna tog vildsvinskebab. Vi satte oss på en filt på gräset vid marknaden och åt. Var en riktigt mysig dag. Jag köpte ett par foppa tofflor till jobbet, två polkagrisar och sedan fick jag en påse brända mandlar av mamma. Ciao<3

















Kommentarer
Postat av: LIENE

Åh, vill ha sån där kola som på första bilden.

Postat av: Emma

åh armbandeeennnn

2012-08-26 @ 18:09:39
URL: http://emmaaskerkling.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback