Vapiano med brudarna

Igår efter föreläsningen åkte jag till plattan där jag mötte upp Malin och Sara. Vi promenerade i gamla stan och pratade om en massa som hänt de senaste dagarna som vi inte setts. Sedan satte vi oss på Vapiano för att äta middag. Första gången jag åt där och jag gillade verkligen systemet. Man kommer dit och väntar på ett bord i baren. När man fått ett bord så får man ett kort som registrerar alla köp man gör inne i restaurangen. Så ställer man sig i kö till maten som lagas framför näsan på än. När man är klar och ska betala så får de kortet så betalar man i kassan vid ytterdörren. Smart tycker jag! I alla fall så hade vi riktigt roligt och mysigt. Älskar mina fina tjejer. Och maten var himla god den också. Blev promenad tillbaka till tcentralen och jag var hemma strax innan tolv. Ciao<3










Kommentarer
Postat av: E M E L I E ♥

Super snygg header du har!! :D

kram,

Postat av: Frida Edvinsson

Mysigt :)

2012-08-17 @ 18:38:01
URL: http://fridaedvinsson.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback