Hamilton 2 - Men inte om det gäller din dotter

Igår kollade jag och Nick på Hamilton 2 - Men inte om det gäller din dotter. Vi såg ju ettan på bio och blev glatt överraskad då jag tyckte att den var väldigt bra. En action drama film från 2012. Den handlar om att Hamiltons guddotter genom hämnd blir kidnappad. Hamilton måste med hjälp av kontakter försöka rädda sin guddotter och får resa till många platser för att få svar. Jag tyckte om även den här filmen. Jag älskar verkligen att de blandar svenska med engelska och att de också filmar i andra kulturer, det gör att filmen inte känns så överdrivet svensk som ibland kan vara en nackdel enligt mig. Det var tillräckligt med action och spänningen fanns där. Nu ser jag fram emot nästa film och hoppas att även den ska nå samma klass som de här två första. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback