Prometheus

Igår såg jag och Nick filmen Prometheus, en sci-fi/äventyrs film från 2012. Den handlar om en grupp vetenskapsmän och utforskare som ger sig ut på en resa mot rymden för att hitta svaren till mänskligheten och livets mysterium. De landar på en avlägsen planet där de tror sig finna svaren. Men på den planeten finns onda varelser och andra saker som de inte var beredda att stöta på. En obehaglig men spännande film. Det är lite jobbigt att se såna här filmer tycker jag, de är så äckliga och det känns som om man själv är med i filmen då man känner alla de där stress känslorna. Men kramar man kudden hårt så klarar man sig. Jag tyckte filmen var bra och ska försöka att se tvåan när den kommer ut trots att man mår dåligt av såna filmer. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback