Årets första dopp i Sverige!

Idag vaknade jag till en riktig sommardag. Åt frukost hos Nick innan jag promenerade hem till mig i värmen. Lade mig i trädgården en stund innan Jennie och Malin kom och vi promenerade till Görväln. Var riktigt varmt idag och vi tog oss ett varsitt dopp. Jag tyckte det var skönt faktiskt trots att det var kallt i vattnet. Vi drog hem vid fem tiden. Jag fixade lite hemma innan jag gick till Ica för att handla och till Olles kiosk för att hämta paket. Sedan bar det hem igen en snabbis innan jag fortsatte min vandring till Nick för att laga mat. Så jag har hållt igång sedan jag vaknade och gått hur mycket som helst. Nu förtjänar jag avkoppling resten av kvällen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Varsågod :) hehe :)

Postat av: ELIN WAHLBERG

härligt!

2012-07-03 @ 22:01:34
URL: http://glossmagazine.se/elinwahlberg/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback