Footloose

Igår kollade jag och Nick på filmen Footloose. Handlar om en kille som flyttar till en liten stad där offentlig dans har blivit förbjuden, och han ska försöka få det att bli lagligt. Filmen hade nästan ingen dans i, vilket jag trodde det skulle vara. Kändes mer som en gammeldags romantisk film. Är medveten om att det här bara var en nyare variation av filmen som kom ut 1984. Men förstod inte vilket årtal den utspelades på med tanke på att det såg gammeldags ut men huvudpersonen kom från ett ställe med rap musik, ipod och tunnelbanor. Så den var lite förvirrande och lite tråkigare än vad jag trodde den skulle vara. Men som en gammal romantisk film (typ grease, dirty dancing) så var den helt okej. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Emelie [Fyra tjejer en blogg] ♥

Skulle du rekomendra filmen vidare till andra?:)

Postat av: Emelie [Fyra tjejer en blogg] ♥

Okej, då vet jag, får se om jag kollar på den filmen sen:)

2012-07-07 @ 16:14:07
URL: http://heen.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-07-07 @ 17:00:35
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback