Härliga lördag

Igår var det dags för att ha Klasspicknick andra året i rad (se bilder här & här). Förra året samlades vi ett gäng från min gymnasie klass och hade en underbar dag med picknick i Rålis. Så ville göra om det i år såklart. Blev dock inte som jag tänkt mig. Väl på plats var vi bara fem stycken. Jag, Camilla, Sandra, Natali och Sara satt på filtar i Rålis och åt en massa gott. I början var det blåsigt och kyligt, men vi klarade oss från regn och efter ett par timmar kom solen fram. Var riktigt mysigt på slutet. Efter picknicken bestämde jag, Sara och Camilla oss för att äta sushi innan vi drog vidare hem till Sara för att dricka vin och prata resten av kvällen. Simon kom hem på slutet och joinade våra samtal. Kom hem strax efter midnatt efter en väldigt lyckad lördag. Ciao<3






Kommentarer
Postat av: william

mums:DDD & vacker heade:D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback