Igår

Igår skulle jag förbereda saker inför kvällen då jag skulle ha folk över. Drog till systemet för att köpa dricka och förbi Coop för att köpa snacks och annat. Sedan drog jag hem till mig. Var helt varm och trött så la mig i mammas säng med Kiwi på magen och bara myste en stund. Sedan fick jag bråttom att fixa mig, äta middag, ta fram diverse saker och fixa på uteplatsen. När allt var klart kom Mathias, Paula och Therese över. Jag bjöd på min goda fläder-vin bål och kort därefter kom Angelica och Christian. Sist kom Nick, haha. Vi drack, åt, skrattade, sjöng, dansade och det blev lite drama. Men det var grymt kul. Nick hjälpte mig att städa undan när alla gått sedan promenerade vi hem till honom. Hamnade i säng vid tre och var helt slut i kroppen. Bilder kommer i nästa inlägg! Ciao<3






Kommentarer
Postat av: Oliwia

så söt hund!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback