Lyx frukost

Idag vaknade jag upp hos Nick och det fanns ingen yoghurt, inget bröd, ingen ost - nada. Så jag bestämde mig för att göra plättar på en halvdålig mjölk istället. Precis när jag stängt av köksfläkten och satte mig för att äta så gick brandlarmet igång. Stod som en dåre och viftade och blåste utan resultat. Slutade med att jag fick panik ringa Nick och sedan rycka loss skiten och gömma under täcket tills den slutade tjuta. Sedan kunde jag njuta av mina plättar i lugn och ro. Efter frukosten åkte jag hem till mig. Paula kom över och busade lite med Kiwi (mammas nya hundvalp) innan vi drog till Ica. Där åt vi lunch på caféet innan vi gick vidare hem till henne. Kollade film och chillade sedan promenerade jag hem för att äta middag. Efter maten åkte jag och Nick till honom och kollade på film och nu ska vi sova. Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback