Usch vilken natt!

Först drömde jag en mardröm om Nick och ngt sms, minns inte vad men vet att jag berättade för Nick innan han åkte till jobbet. Sedan somnade jag om och drömde en till mardröm om Nick. I den såg han ut exakt som för 7 år sedan och vi var på skolgården i Samgymnasiet. Han drog iväg med en kort brunhårig brud (som såg ut exakt som Adrianna i 90210) han tänkte nämligen lämna mig för henne. Sedan vaknade jag men somnade om igen. Då drömde jag att jag och Nick åkte själva till Grönalund. Hela tiden i drömmen sa vi att det kändes overkligt och att det måste vara en dröm. Men ändå kändes det verkligt. Vi åkte Blå tåget som hade byggt ut och gjort en bergochdal bana men min vagn var inte helt stängd så var livrädd. Och vi åkte Kvasten, då satt jag brevid en främmande kille längst fram och den åkte jätte sakta. Och under hela tiden där var jag super förkyld och snorig och bar omkring på två nallar som vi vunnit och som alltid lyckades försvinna. Så har haft en natt full med konstiga drömmar och alla kändes verkliga. Kändes riktigt skönt att vakna upp på riktigt! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback