En sommar dag

Vaknade tidigt idag av att solen lös in, pigg och glad promenerade jag hem till mig. Åt frukost och efter ett tag kom Paula över. Vi lade oss ute i solen och tog igen snart 3 veckor. Vi hade mycket att prata om. Kändes verkligen som sommar idag. Vi åt smultron från trädgården, drack pappas hemmagjorda flädersaft och solade. Och jämfört med henne var jag himla brun ändå, haha. Vid fem följde jag med henne till frisören sedan handlade vi och efter det sa vi hejdå. Promenerade direkt hem till Nick och nu väntar jag på att han ska komma hem från träningen så att vi kan äta middag. Ciao<3

 

 


Kommentarer
Postat av: louize

Vilken fin klänning vart är den köpt?:)

Svar: Om du menar bilden längst ner så är det min kompis Paula :) Vet inte vart hennes kjol är ifrån :)
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback