48 Övningskörningen

Körde in till stan idag med pappa. Soligt som vanligt varje söndag som jag ska övningsköra vilket leder till att man sitter och kisar och knappt ser något, haha. Kista rondellen/korsningen tog jag påvägen in till stan, hatar den! Så himla många filer och rörigt. Skulle byta två filer och när jag bytt en fil och skulle in i den andra så var jag sjukt nära att krocka med en bil som åkte i den filen. Riktigt slarvigt av mig, men blir så stressad i den rondellen. Annars tycker jag att det gick bra resten av körningen. Fick dock motorstopp påvägen hem vid ett rödljus i backe för att jag även där blev stressad av att jag kände på mig att jag skulle råka rulla in i bilen bakom. Vilket jag inte gjorde utan fick ju motorstopp istället, haha. Nä men är lite för stressig ibland bara trots att jag kört många gånger. Men ju mer man kör desto mer säker blir man. Det viktiga för mig är att känna mig säker inte att få körkortet. Jag tar kortet när jag är redo. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tog mitt kort idag, WOOHOO FUCKING ÄNTLIGEN!!!!! :D hade uppkörningen i jakan! du lär oxå köra upp där va? var beredd på att du kan få köra i rondellen där vid rinkeby, elr ah..hjulsta korset heter de va? (hette) jag fick köra där idag på min uppkörning!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback