50 Övningskörningen

Idag var det dags för en runda igen. Kan inte fatta att jag kört 50 gånger, rätt imponerande haha. Vissa tycker säkert att det låter otroligt mycket. Men då måste ni tänka på att det är är utspritt över ett år och med många långa uppehåll. Hade man kört någon intensiv kurs med körledare istället hade man nog kunnat ta kortet redan efter 20-30 lektioner. Men nu har jag kört på ett annat sett. Och tycker ni som inte börjat övningsköra än borde blogga eller anteckna varje gång ni kört sedan när det är dags. Kan vara bra att veta hur mycket man kört!

Körde och hämtade upp min syster som var hos en kompis i Viksjö. Men sedan när syster satt i bilen gick det inte så bra. Vet inte vad som hände. Kan vara för att jag är fett trött och börjar bli sjuk. Men åkte i alla fall och parkerade vid Ica, sedan körde jag en fick-parkering i nedförsbacke i Söderhöjden och därefter parkerade jag vid Jakobsbergcentrum. Alla parkeringar tycker jag gick rätt bra faktiskt. Men i övrigt var jag rätt seg när jag körde och hade inte så bra koll på saker. Körde även till Ikea parkeringen och parkerade. Mycket bilar men gick bra med tanke på det. Till sist åkte jag mot Nick, parkerade där och så var jag klar för dagen. Behövde verkligen träna på att parkera då vi inte gjort det mycket alls. Men trots att parkeringen gick rätt bra så är jag missnöjd med dagens körning. Hoppas på bättre nästa gång. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback