Blev firad av familjen igår!

Igår blev jag firad av familjen. Fyller egentligen år imorgon men min syster kunde bara komma upp den här helgen så då firade vi mig igår. Det började med uppvaktning på sängen av mamma, pappa, syster och Nick med presenter. Sedan umgicks jag med min syster under dagen. Vid sex tiden kom Nick tillbaka och även min bror och hans sambo Emma kom då. Blev en drink och så öppnade jag present från min bror och Emma. Sedan var det dags för middag. Som vanligt fick jag bestämma maten. Blev broccolisoppa till förrätt. Till varmrätt blev det getostgratinerad oxfilé, tomater och potatisbakelse (riven potatis med riven ost och smördeg runt). Och till efterrätt blev det hemmagjord rabarber sorbet med rabarber sås och vit chokladmousse rullar. Allt var riktigt gott! Efter maten satt vi och pratade resten av kvällen. Sedan sov jag hos Nick. Ciao<3

 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback