Hemskt väder

Idag var det tillbaka till jobbet som gällde. Vaknade med halsont och tungt huvud. Men tog mig till jobbet i alla fall då jag inte blivit riktigt sjuk än. Efter samlingen fick jag gå ut med tre tjejer på gården. Och herregud vilket väder!! Iskallt och storm? Fick gå in och hämta en extra jacka att ha över min skinnjacka och ändå frös jag nästan ihjäl. Efter en timme ute gick vi in, vilket resulterade i att jag var frusen resten av dagen. Efter jobbet så vilade jag och Nick 30 minuter, somnade och det var så himla skönt. Men var tvungen att vakna för att åka till mig där jag lagade maten. Diskade och sedan åkte vi tillbaka till Nick. Tog med min vinter jacka att ta med till jobbet imorgon så att man kanske överlever. Är himlans trött idag så tänker bara ta det lungt resten av kvällen. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Paula

Hahaha! Vi gick ut på promenad med våra ungar och stod och hängde i skogen en timme, man höll ju typ på att blåsa bort och svinkallt var det! :(

2012-03-20 @ 19:23:48

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback