Jobb 9-16

Sov inge vidare inatt så var väldigt trött när jag skulle upp. Blev strul med bussen till jobbet men som tur var löste sig allt. Den här veckan jobbar jag på ett annat ställe än förra veckan och med barn i 3-6 års åldern. Efter jobbet tog jag en tur förbi centrum och köpte en mascara. Sedan åkte jag och Nick till Ica och handlade. Lagade maten hos mig och kom till Nick igen för ett tag sedan. Är verkligen trött och börjar känna att jag börjar bli sjuk. Men men, ska snart ta en dusch innan Big Brother sedan blir det läggdags. Ciao<3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

jag hade ju pluggat i ett par månader, det var mer emot slutet som jag verkligen körde hårt VAREDAN DAG! har läst igenom hela teoriboken 4 ggr hahaha, galet, sedan medans jag läste gjorde jag massa anteckningar i ett häfte, de jag tyckte var viktigast, så övade jag på dom i häftert sen. Sedan pluggade jag även i datorn ja, i dehär programmet Bonniers trafikskola du vet? pappa köpte de åt mig...sen laddade jag ner lite trafikappar till iphonen så man kunde sitta & plugga på bussen påväg till jobbet osv ^^


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback