Min födelsedag idag

Idag fyller jag år. I helgen fixade jag så att jag var ledig idag. Hade planerat att ta hand om mig själv och njuta helt enkelt. Men igår började jag känna mig sjuk. Och imorse vaknade jag helt svettig med huvudvärk, snorig näsa och otroligt trött i kroppen. Lagom kul att vara sjuk på sin födelsedag. Men bara väntade på att jag skulle bli sjuk. Efter att ha jobbat på förskola i en månad med barnens baciller är det inte konstigt alls. Orkar inte göra annat än att ligga i sängen just nu. Hoppas det går över lite under dagen. För säkerhetsskull är jag ledig imorgon med så jag kan bli frisk. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sara

grattis! ^^,

är oxå sjuk :(


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback