Nya shorts

Förra sommaren blev det väldigt inne med virkat, speciellt h&m's virkade shorts. Jag hade turen att hitta ett par precis innan de blev slutsålda, och älskar dem! Det negativa är att de töjs efter en användning och måste tvättas direkt om man inte vill gå med super stora häng shorts. Det verkar vara inne även denna sommar i alla fall, tur för mig som älskar det, haha. Och direkt när shortsen nedan kom in på hemsidan ville jag ha dem, men ville pröva först. Och de kom inte in i affären förens denna vecka(?). Så prövade ett par svarta idag (eftersom jag har vita liknande hemma). Underbara! Egentligen kostade de 199 kr men jag fick dem för 109 kr tack vare h&m's 20% rabatt kupong samt en 50kr kupong som jag fått för att jag är medlem. Så nu är jag lyckligt lottad. Dessutom såg jag nyss att just de svarta är slutsålda på hemsidan (måste vara för att kissie bloggade om dem häromdagen). Ciao<3



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback