Påväg hem till mig

Som nästan alla är jag förtjust i Jeffrey Campbell Lita skorna, men de är ju lite för dyra för mig. Så jag har velat fram och tillbaka på att köpa liknande hos Nelly. Men de har tagit slut lika snabbt som de kommit in, verkligen populära skor. Igår bjöd jag på ett par liknande på Tradera men någon annan bjöd över. (Fick inspirationen av dig Sara.) Så idag har jag suttit och kollat hos Nelly ändå och läst massa omdömen. Så helt plötsligt dyker de upp där i läder imitation i min storlek. Klicka direkt in de i varukorgen och använde mig av en kod på 10% rabatt och så var det ingen frakt. Så det hela gick på 400 kr! Hade jag köpt de från Tradera hade det gått på 390 och nu får jag istället ett par oanvända! Är riktigt glad över detta och hoppas de kommer snart och att de passar! Ciao<3





Kommentarer
Postat av: Suss

Wow, supersnygga!

Du hade rätt, den smakade apa! Läste sen på den att det innehöll grapefrukt, därav den beska smaken kan jag tro :) Puss!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback