Restaurang mys

Idag vid fyra åkte jag och älsklingen in till stan för att äta på restaurangen Polpette där vi bokat bord. Vi började med att dela på en bruschetta. Den var redan en halva så blev inte mycket var. Den var helt okej men inget märkvärdigt alls. Till huvudrätt åt jag pasta med svampsås och oxfilé, det var rätt gott. Vi avslutade med varsin pannacotta. Den var verkligen en besvikelse, den var rent ut av äcklig tyckte både jag och Nick och vi åt inte ens halva. Den smakde verkligen ingenting. När vi skulle gå från restaurangen frågade de om allt smakat bra. Först svarade jag ja, men sedan var jag tvungen att tillägga att pannacottan tyvärr inte smakade något. De tyckte det var bra att jag var ärlig, men lovar att de blev sura, haha. Men nu vet de varför vi inte åt upp och så kanske de kan ändra tills nästa gång. I övrigt så var det riktigt mysigt och bra service. Ciao<3

 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback