Söndag

Efter att ha vaknat hos Nick och bäddat sängen med nya lakan så åt vi pannkakor till frukost. Sedan hjälpte jag Nick att städa hans rum som varje söndag. Åkte hem vid tre och övningskörde med pappa. Sedan drog jag förbi Charlie ett tag. Pratade lite och fick lite fina saker som jag får visa en annan gång. Var inte där så länge utan åkte hem till Nick för att äta middag. Åt nyss klart. Ska snart kolla på 90210 sedan Big Brother följt av The walking dead. Imorgon är det upp tidigt till jobbet igen. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sara

tyty ^^, jo alltså, plugga MKT!!!!!! har man inte pluggat så mkt så klarar man det INTE! :p garanterat! nu får ju alla olika prov, men jag tycker det var rätt svårt, men ändå inte SKIT svårt lix! jag hade pluggat som en gaaaalning i ett par månader, men ändå fick jag "bara" 52p, precis de man ska ha för godkänt, så jag klarade mig precis!!!! men plugga på alllt och mkt!!!!! vad som helst kan komma på provet :b

Postat av: Anna

Var jobbar du :)

2012-03-05 @ 20:37:17
Postat av: isabelle

Anna; Jobbar som barnskötare genom vikariepoolen i Järfälla! :)

2012-03-05 @ 20:53:19
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback