Tre filmer

Nu för tiden kollar jag och Nick inte på så mycket film. Antingen kollar vi på våra serier som vi följer eller så har vi inte tid. Men tre filmer har vi sett den senaste tiden som jag inte bloggat om.
För ungefär en månad sedan kollade vi på filmen Bai she chuan shuo, en romantisk fighting film med kung-fu. Men den tyckte varken jag eller Nick om. Hela filmen vara bara skum och fighting scenerna var inte speciellt bra. Spec inte med tanke på att Jet Li är en av huvudrollerna och han brukar vara grym. Men det var inte en sån kung-fu film som jag brukar gilla. Så den var ingen höjdare.
Några veckor senare såg vi filmen The adventures of Tintin. Den var rätt rolig och spännande faktiskt. Gillar hur verklig den kändes för att vara animerad. Så den var rätt bra.
Och igår kollade vi klart på filmen Cowboys and aliens. Den var bra, spännade handling men också rolig ibland. Så två bra filmer av tre! Ciao<3





Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback