Glossybox maj 2012

Idag fick jag min allra första glossybox. Skrev ett inlägg förra månaden om att jag börjat prenumerera på det. För 139kr/månaden får man alltså hem en söt box med 5 skönhetsprodukter. Kan vara orginalförpackning eller prov. Jag tyckte första boxen var helt okej och är nöjd. Detta fick jag:

GLOSSYBOX Brush - En rougeborste, har hört att den är dålig men ska ge den en chans.
BM BEAUTY Blusher - En mineralrouge som jag ser fram emot att testa.
MSCHIC Pure Lip Liner - En läppenna i färgen Orangetang, spännande!
AQUOLINA Pink Sugar Creamy Body Lotion - En lotion med helt underbar doft, testade lite på armen för flera timmar sedan och det doftar fortfarande starkt och härligt.
LOVE&TOAST Eau de Parfum - En parfym med citrusdoft, luktade riktigt gott. Har en handkräm i samma märke som jag älskar. Riktig frisk doft.
Ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback