Helgen

I fredags efter jobbet åkte jag och Nick hem till mig för att titta på nya hundvalpen, hon var ju så fin. (Dock har vi lämnat tillbaka henne av personliga skäl.) Därefter åkte Nick hem och jag gick till Charlie. Åt middag med hennes familj och hängde där resten av kvällen innan jag åkte tillbaka till Nick.

 

I lördags städade vi under dagen (regnade ändå ute) och mot kvällen kom Nicks morbror. Vi spelade Wii och hängde ett tag sedan åkte Jag och Nick till mig för att äta med mamma, pappa, bror och Emma. Efter maten åkte vi tillbaka och satte på en film.

 

Idag åkte Nicks familj till hans stuga. Jag promenerade hem och satt ute på balkongen hela dagen. I början var det kallt från och till. Men sedan blev det riktigt varmt och kunde sitta med bikini överdel medans jag läste nya nummret av Cosmo. Kom hem till Nick för lite mer än en timme sedan. Åt mat själv, målade naglarna och rakade benen och nu ska jag snart plugga lite teori innan Big Brother. Imorgon börjar jag tidigt så blir till att sova direkt efter. Ciao<3

 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback