Underbar helg

Den här helgen har verkligen varit underbar. Har gjort roliga saker varje dag sedan jag slutade på jobbet i onsdags. Efter att jag bokat tatueringstid i fredags så åkte jag och Nick hem till mig där vi hade grill premiär tillsammans med mamma, pappa och min bror. Igår åkte jag och älsklingen till hans sommarstuga i Enköping. Älskar att bila med honom och musiken. Vi hade underbart väder. Fick hjälpa till i trädgården, plantera lök osv. Men vi hann även njuta lite av solen, grilla och spela spel. Riktigt härligt. På kvällen åkte vi hem igen. Städade hela lägenheten och hade mys kväll framför sista Desperate Housewives avsnitten. Idag åkte jag in till Kista för att träffa Paula.P. Vi satte oss ute och drack varsin mango&cocos smoothie och pratade om det senaste. Sedan hann vi även med lite shopping innan vi åkte hem. Blev middag hos mig och kom till Nick för en stund sedan. Ciao<3

 

 

 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback