1 timme och 25 min gym

Blev en kort dag på jobbet mellan 9.oo-14.oo. Var riktigt trött idag då jag knappt sov inatt. Vaknade sittandes upp säkert 15 gånger, hate when that happens.. Efter jobbet drog jag och gymmade. Idag blev det 1 timme och 25 minuter. Jag började med 40 minuter kondition. 20 minuter på crosstrainern och 20 minuter på bandet. Brände 360 kalorier. Känner att jag börjar komma ikapp där jag slutade, skönt. 35 minuter styrketräning och avslutade med 10 minuter stretch. Blev en promenad hem i sällskap av Angelica och Raghad. Hann med en dusch och sedan var det dags att handla med Nick. Jag har precis diskat efter middagen och nu blir det ett avsnitt Revenge och Arror. Ciao<3
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hej hopp
Gud vad jobbigt att gå upp på natten
Hur är de med dig

Svar: Hejsan! Jag går inte upp utan vaknar sittandes bara, haha.Det är bara bra själv då?
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback