1 timme och 5 min gym

Idag efter jobbet mötte jag upp Emma för ett gympass. Mina träningsleggings låg i tvätten så jag tog ett par hemska leopard leggings. Det var väldigt mycket folk så jag fick vänta ett tag på att få ett löpband. Det blev 20 minuter intervall och brände 150 kalorier. Sedan tänkte jag köra 20 minuter på crosstrainern men de blev aldrig lediga och trots att det är 20 min max när det är mycket folk och jag stod i kö så fortsatte folk längre så blev riktigt irriterad, respektlöst. Blev i alla fall 35 minuter styrka och 10 minuter stretch och sedan gick vi hem. Väl hemma drack jag en protein shake innan duschen och sedan bjöd älsklingen på god mat. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback