Kista med Malin

Idag jobbade jag 9.oo-14.oo. Efter jobbet mötte jag upp Malin och åkte in till Kista centrum. Tittade efter träningskläder och lite annat behövande. Det där med träningskläder var svårt men hittade ett par träningsleggings från h&m för 299 kr som får vara extra utöver mina adidas. Efter en härlig dag tog vi bussen hem igen. Bussen var fullproppad och jag och Malin satt där det inte fanns säten och bara skrattade hela resan, så underbart. Kom hem och lagade en super god vegetarisk pastarätt åt mig och Nick som vi åt framför ett avsnitt Dexter. Dessutom hade mitt paket från TopFormula kommit. Ett protein pulver med jorgubbssmak, en shaker, en vattenflaska, vitamin b och folsyra. De två sist nämnda är för att jag har sån brist av ämnena att läkaren sa att jag måste ta tillskott. Ciao<3
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback