Lördag

Igår började jag dagen med att ta bilen och hämta upp Paula. Sedan hämtade vi upp min bror vid Ica och åkte hem till mig. Jag och Paula satt och pratade om lite allt möjligt tills hon skulle gå vid halv sex. Klockan sex kom min brors sambo Emma över. Alexander lagade en otroligt god tre rätters middag. Det var de två, jag, Nick och pappa som åt. Så vi passade även på att fira Fars dag. Till förrätt blev det broccolisoppa. Till varmrätt inbakad oxfilé med klyftpotatis och en god sås. Och till efterrätt blev det vit choklad pannacotta med bär. Mumsigt! Efter maten åkte pappa på bio medans vi andra satt och drack kaffe och umgicks hela kvällen. När pappa kom tillbaka höll han oss sällskap. Det var en bra lördag. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback