Ögonbrynspenna

Jag fyller alltid i mina ögonbryn. Och när jag åkte till Gotland för en månad sedan så tog min ena ögonbrynspenna slut, men som tur var hade jag köpt en ny i förväg som jag tog med till Gotland. Väl där visade det sig att jag valt dark brown istället för light brown. Så hela resan led jag av att ha så mörka ögonbryn. När vi kom hem på söndagen åkte vi direkt till närmaste h&m för att köpa en ny. Men då var den slut. Så dagen efter det gick jag dit igen, men den var fortfarande slut. Dagen efter det åkte jag till ett annat h&m men den var även slut där. Så jag använde den mörka ögonbrynspennan och vande mig faktiskt. Men idag när jag hade tid och var och shoppade så köpte jag äntligen en ny. Är så himla glad, ska bli så skönt att få se normal ut. Haha, måste låta sjukt att en ögonbrynspenna kan betyda så mycket. Men nu vet ni varför jag sett så överdriven sminkad ut den senaste månaden. Glad tjej. Ciao<3
 
Min vanliga ljusa ögonbrynspenna vs den mörka jag fått stå ut med en månad.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback